W środę 15 listopada br. odwiedziliśmy naszego Członka – firmę AkzoNobel Polska w jej nowym biurze w Warszawie. Wizyta była świetną okazją do omówienia planów przedsiębiorstwa na najbliższe miesiące, a także zebrania informacji na temat planowanych działań CSR-owych, o czym będzie można przeczytać w najbliższym wydaniu Biuletynu PZPFiK. Porozmawialiśmy też z szefem marketingu AkzoNobel Polska Panem Michałem Piestrzeniewiczem o modelach współpracy z sieciami sprzedaży i zmieniających się trendach na rynku DIY.
AkzoNobel Polska jest członkiem PZPFiK od początku funkcjonowania organizacji. Koncern AkzoNobel w Polsce działa od ponad 20 lat i zatrudnia powyżej 1100 pracowników. Na lokalnym rynku oferuje dla konsumentów farby dekoracyjne, a na rynku B2B specjalistyczne produkty (specjalistyczne powłoki dedykowane dla przemysłu stoczniowego, transportu, budownictwa, elektroniki oraz sprzętu AGD). Firma posiada jeden z najnowocześniejszych na świecie zakład produkcyjny farb dekoracyjnych w Pilawie.
Więcej informacji o firmie AkzoNobel można znaleźć na stronie internetowej: https://www.akzonobel.com/en/countries/poland/o-akzonobel